Harto Tarigan - Aku Labo Mabuk Narkoba

Oh kam kerina teman-temanku
Ula gelutindu pengeranaku
Ntah gia pe kari salah akapndu
Ula minter i tembehindu

Paksa picet kel tangkelenku
Gara-gara si ateku ngena enggo ngobah padan
Gara-gara si ateku jadi nggo ngelok janji

Kam simehamat bapak polisi
Ula minter aku rawai
Ntah gia pe kari lepak akapndu
Ula minter i tembehindu

Aku labo mabuk narkoba
Aku mabuk gara-gara si ateku ngena
Aku mabuk gara-gara si ateku jadi

Enta tuak ena sada teko saja
Baba ras tambulna
Enta isap ena sada batang saja
Ras colok pakena

Oh temanku oh perkede
Angkandu min sitik ukurku e
Nande Karo morah ate
Seh kel nge ukurndu nadingken aku

Bage kelengna ateku kena
Bage jadina ateku kena
Gara-garandu aku bagenda
Perbahanenndu aku terdaya

Cipt : ---

Rekomendasi Download:

Syukur Alhamdulillah berhasil menyelesaikan postingan yang berjudul Harto Tarigan - Aku Labo Mabuk Narkoba. Semoga bermanfaat untuk sahabat blogger... Jadi Yang Pertama Komen

Copyright © Milala Musik | Designed by: admin