Harto Tarigan - Bisa Cinta

Cirem... cirem mela-mela
Em bena-benana..
Tergoda kel aku ndube aku tergoda
Nangko-nangko kena, nereng-nereng kujenda
Tergoda tuhu, aku tergoda...

Ise... ise nge gelarna
Ras br babana
Mela-mela kel aku nungkunisa
Dak dik duk jantungku, adi diher raskena
Lalah ngo aku kena bisa cinta...

Hoo.. ho ho ho ho, la la la la
Enggo bahaya kel aku enggo bahaya
Kenca enggo kueteh..
Kueteh kena enggo kepe sijanda muda

Hoo.. ho ho ho ho, la la la la
Enggo bahaya kel aku enggo bahaya
Bage teremna kuidah singuda-nguda
Si janda muda o nake ateku ngena

Penggaya cirem, aku kena bisa cinta
Jatuh cinta kel aku man sijanda muda
Kuakap kel ndube kam remaja mela-mela
La kel kusangka kena kepe sijagona..

Cipt : Jova Elke T.Silangit

Rekomendasi Download:

Syukur Alhamdulillah berhasil menyelesaikan postingan yang berjudul Harto Tarigan - Bisa Cinta. Semoga bermanfaat untuk sahabat blogger... Jadi Yang Pertama Komen

Copyright © Milala Musik | Designed by: admin