Harto Tarigan - Lapung Page Turiang

Kerina naring nge, Tutungen beras
Tading bas aku ari
Kukusikken pe nandangi ugah
Dahan pe mbulak ku aku

Bulungna kin pe ndube enggo me meranggas
Si kuarapken inganku cio
Tersura nge aku njujung rudang-rudang
Ras sada perpangan mukul gelarna

Kata tertangkel erkendunganna e
Maler panas ban la ngisahna nd biring
Gelah ersada arih e 
ku gengken ateku morah ari

Enggo keri lau penguras man perpangirku kukelengi
Gelah jumpa si melias nandangi aku
Kubaba-baba cibal geluh si ceda e morah ate
Adi pergelu si kubaba bage lapung page turiang

Man ise naringe kuturiken
Pusuh ku e ohhh tendi
Ban ate jadi nge maka turah 
Ate mesui nandangi aku

Cipt : ---

Rekomendasi Download:

Syukur Alhamdulillah berhasil menyelesaikan postingan yang berjudul Harto Tarigan - Lapung Page Turiang. Semoga bermanfaat untuk sahabat blogger... Jadi Yang Pertama Komen

Copyright © Milala Musik | Designed by: admin